Όροι και προϋποθέσεις
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για τις αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.picasee.gr. Οι Όροι και Προϋποθέσεις προσδιορίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Πωλητή και του Αγοραστή.
Στοιχεία επικοινωνίας
Η ονομασία του ηλεκτρονικού καταστήματος: www.picasee.gr
Διαχειριστής: Student-eShop.cz s.r.o.
Έδρα: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice 358 01
ΑΦΜ: 01713396
CZ ΑΦΜ: CZ01713396
Εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο που τηρείται στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Pilsen, τμήμα Γ, φάκελος 28750
Τηλέφωνο: +420 777 793 005
Email: info@picasee.gr
Διεύθυνση επικοινωνίας: Picasee.gr, Josefa Tomáška 1317, 337 01 Rokycany
Ωράριο λειτουργίας: 7:00 - 14:30
Ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να απαντά χωρίς καθυστέρηση σε γραπτή ή ηλεκτρονική αλληλογραφία που λαμβάνει από τον Αγοραστή, το αργότερο εντός δύο εργάσιμων ημερών.
Πληροφορίες
Οι πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και την τιμή που παρέχει ο πωλητής είναι δεσμευτικές με εξαίρεση τα αυτονόητα λάθη. Οι τιμές παρουσιάζονται συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων (π.χ. ΦΠΑ) και επιβαρύνσεων, εκτός από τα έξοδα αποστολής.
Πληροφορίες σχετικά με τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής θα βρείτε εδώ. Ο πωλητής δεν απαιτεί χρεώσεις που να σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής, εκτός από τη μέθοδο της αντικαταβολής.
Παράδοση προϊόντων
Ο Πωλητής παραδίδει τα προϊόντα στον Αγοραστή στο σύνολό τους, το αργότερο εντός 5 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικός χρόνος παράδοσης για μεμονωμένα προϊόντα. Εάν τα προϊόντα αναφέρονται ως "σε απόθεμα", ο πωλητής θα αποστείλει τα προϊόντα το αργότερο εντός δύο εργάσιμων ημερών. Ο αγοραστής υποχρεούται να παραλάβει τα προϊόντα και να πληρώσει το αντίστοιχο αντίτιμο. Συνιστάται στον αγοραστή να ελέγξει τα προϊόντα το ταχύτερο δυνατό κατά την παραλαβή τους.
Ο πωλητής αποστέλλει τα έγγραφα για τα προϊόντα, συγκεκριμένα το παραστατικό στοιχείο, την επιβεβαίωση και τα πιστοποιητικά, στον αγοραστή αμέσως μόλις παραλάβει τα προϊόντα, και το αργότερο δύο ημέρες μετά την παραλαβή των προϊόντων από τον καταναλωτή.
Σε περίπτωση που το ζητήσει ο Αγοραστής, ο Πωλητής επιβεβαιώνει εγγράφως στον Αγοραστή την έκταση και τη διάρκεια των υποχρεώσεων του Αγοραστή που απορρέουν από την πλημμελή εκτέλεση και τον τρόπο με τον οποίο ο Αγοραστής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του βάσει αυτών.
Κόστος και τρόπος αποστολής - πληροφορίες εδώ
Εάν ο Πωλητής δεν τηρήσει την προθεσμία παράδοσης ή αποστολής των προϊόντων, ο Πωλητής παραδίδει τα προϊόντα στον Αγοραστή δωρεάν και προβαίνει σε έκπτωση 10% επί της τιμής αγοράς. Οι υπόλοιπες απαιτήσεις του αγοραστή δεν επηρεάζονται από αυτό.
Εάν ο αγοραστής παραλείψει να παραλάβει τα προϊόντα εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας παραβιάζοντας την υποχρέωσή του, υποχρεούται να καταβάλει στον πωλητή τα έξοδα αποθήκευσης για κάθε ημέρα καθυστέρησης ύψους 10 CZK, αλλά όχι άνω των 300 CZK. Ο Πωλητής δικαιούται να πωλήσει τα προϊόντα με τον κατάλληλο τρόπο, αφού ειδοποιήσει τον Αγοραστή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και δώσει νέα εύλογη προθεσμία για την παραλαβή τους. Ο Πωλητής δικαιούται να συμψηφίσει τα έξοδα αποθήκευσης και τα έξοδα ανεπιτυχούς παράδοσης των προϊόντων λόγω έλλειψης συνεργασίας εκ μέρους του Αγοραστή στον αναγκαίο βαθμό με το έσοδο της πώλησης.
Ακύρωση παραγγελίας και υπαναχώρηση από τη σύμβαση
Ο αγοραστής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 21 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων ή του τελευταίου μέρους της παράδοσης, ανεξάρτητα από τον τρόπο παραλαβής των προϊόντων ή της πληρωμής. Η συγκεκριμένη χρονική προθεσμία έχει ως στόχο, ο αγοραστής να εξοικειωθεί επαρκώς με τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα των αγαθών.
Ο αγοραστής έχει επίσης το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή πριν από την παράδοση των προϊόντων.
Ο αγοραστής αποστέλλει ή παραδίδει τη δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση στον πωλητή εντός 21 ημερών. Ο αγοραστής δεν υποχρεούται να αναφέρει τον λόγο για τον οποίο υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Για διευκόλυνση της επικοινωνίας, συνιστάται να συμπεριλάβετε στην υπαναχώρηση την ημερομηνία αγοράς ή τον αριθμό συμβολαίου/απόδειξης πώλησης, τα στοιχεία της τράπεζας και τον επιλεγμένο τρόπο επιστροφής των προϊόντων.
Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει στον Αγοραστή το ποσό που αντιστοιχεί πλήρως στην τιμή των προϊόντων και στα έξοδα που καταβλήθηκαν για την παράδοσή τους εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση της σύμβασης, με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έλαβε την πληρωμή από τον Αγοραστή. Εάν ο πωλητής διαθέτει διάφορες επιλογές στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης μεθόδου παράδοσης, υποχρεούται να αποζημιώσει τον αγοραστή με την οικονομικότερη από αυτές. Ο αγοραστής υποχρεούται να αποστείλει ή να παραδώσει τα αγορασθέντα προϊόντα στον πωλητή το αργότερο εντός της ίδιας προθεσμίας. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή (όχι με τη μέθοδο της αντικαταβολής) πλήρη, κατά προτίμηση στην αρχική τους συσκευασία, και δεν πρέπει να φέρουν σημάδια φθοράς ή ζημιάς. Το κόστος επιστροφής των αγαθών βαρύνει τον αγοραστή.
Ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει νωρίτερα τα εισπραχθέντα χρήματα στον Αγοραστή, έως ότου ο Αγοραστής παραδώσει τα εμπορεύματα στον Πωλητή ή αποδείξει ο Αγοραστής ότι έστειλε τα προϊόντα στον Πωλητή.
Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα έχουν υποστεί ζημία λόγω παράβασης των υποχρεώσεων του Αγοραστή, ο Πωλητής δικαιούται να διεκδικήσει από τον Αγοραστή τη μείωση της αξίας των προϊόντων και να τη συμψηφίσει με το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις: Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί σε συμβάσεις παροχής ψηφιακού περιεχομένου, εφόσον αυτό δεν έχει παραδοθεί σε υλικό μέσο, ή σε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, και στις δύο περιπτώσεις υπό την προϋπόθεση ότι η εκτέλεση έχει πραγματοποιηθεί με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του αγοραστή πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης· σε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών ή αγαθών (συμπεριλαμβανομένων των αλκοολούχων ποτών), η τιμή των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς ανεξάρτητα από τη βούληση του πωλητή· στις συμβάσεις προμήθειας αγαθών που έχουν προσαρμοστεί στις επιθυμίες του αγοραστή ή στο πρόσωπό του και στις συμβάσεις για ευπαθή αγαθά, αγαθά που έχουν αναμιχθεί ανεπανόρθωτα με άλλα αγαθά ή έχουν αφαιρεθεί από τη σφραγισμένη συσκευασία τους και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής· για την προμήθεια ηχητικών ή οπτικών εγγραφών ή προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών, εφόσον ο αγοραστής έχει καταστρέψει την αρχική τους συσκευασία· για την προμήθεια εφημερίδων, εντύπων ή άλλων περιοδικών· για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών στέγασης, μεταφοράς, εστίασης ή αναψυχής εντός συγκεκριμένης προθεσμίας ή για συμβάσεις που συνάπτονται με δημόσιο πλειστηριασμό σύμφωνα με τη νομοθεσία που διέπει τους δημόσιους πλειστηριασμούς.
Η on-line φόρμα για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση είναι διαθέσιμη εδώ.
Ο Πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή πριν από την παράδοση των αγαθών, εάν αντικειμενικά αδυνατεί να παραδώσει τα αγαθά στον Αγοραστή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για λόγους που οφείλονται σε τρίτους ή/και εάν διαπιστωθεί ότι ο Αγοραστής έχει παραβιάσει προηγούμενη σύμβαση που έχει συνάψει με τον Πωλητή.
Ο πωλητής προειδοποιεί επίσης τον αγοραστή ότι η σύμβαση δεν συνάπτεται εάν υπάρχουν δικαιολογημένες αμφιβολίες σχετικά με την πραγματική ταυτότητα του αγοραστή ή σε περίπτωση προφανών σφαλμάτων στις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή την τιμή.
Δικαιώματα και υποχρεώσεις που απορρέουν από πλημμελή εκτέλεση
Ποιότητα κατά την παραλαβή
Εάν τα παραληφθέντα αγαθά έχουν ελαττώματα (π.χ. δεν έχουν τα συμφωνηθέντα ή εύλογα αναμενόμενα χαρακτηριστικά, δεν είναι κατάλληλα για τον συνήθη ή συμφωνηθέντα σκοπό, δεν είναι πλήρη, δεν ανταποκρίνονται στην ποσότητα, το μέγεθος, το βάρος ή την ποιότητα δεν ανταποκρίνονται σε άλλες νομικές, συμβατικές ή ακόμη και προσυμβατικές παραμέτρους), πρόκειται για ελαττώματα των προϊόντων για τα οποία ευθύνεται ο πωλητής.
Ο αγοραστής μπορεί να απευθυνθεί στον πωλητή εντός δύο ετών από την παραλαβή των αγαθών σύμφωνα με την απαίτησή του να διεκδικήσει τη δωρεάν αποκατάσταση του ελαττώματος ή την εύλογη έκπτωση επί της τιμής· εάν αυτό δεν είναι δυσανάλογο προς τη φύση του ελαττώματος (ιδίως εάν το ελάττωμα δεν μπορεί να αποκατασταθεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση), μπορεί να ζητήσειτην παράδοση ενός νέου προϊόντος χωρίς ελαττώματα ή νέου εξαρτήματος χωρίς ελαττώματα, εάν το ελάττωμα αφορά μόνο το εν λόγω εξάρτημα.
Εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων δεν είναι εφικτή, ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει την πλήρη επιστροφή του τιμήματος αγοράς σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των αγαθών, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.
Ο πωλητής δεν υποχρεούται να ανταποκριθεί στην απαίτηση του αγοραστή εάν αποδείξει ότι ο αγοραστής γνώριζε το ελάττωμα του προϊόντος πριν από την παραλαβή ή ότι το προκάλεσε ο ίδιος.
Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένου προϊόντος, ο πωλητής δεν ευθύνεται για ελαττώματα που αντιστοιχούν στο βαθμό προηγούμενης χρήσης ή φθοράς. Για αντικείμενα που πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή, ο πωλητής δεν ευθύνεται για το ελάττωμα για το οποίο συμφωνήθηκε η χαμηλότερη τιμή. Στις περιπτώσεις αυτές, ο αγοραστής δικαιούται εύλογη έκπτωση αντί του δικαιώματος αντικατάστασης.
Νομικά δικαιώματα λόγω ελαττωμάτων
Ο πωλητής ευθύνεται για ελαττώματα που προκύπτουν μετά την παραλαβή των προϊόντων εντός της 24μηνης περιόδου εγγύησης ή εντός της περιόδου χρήσης που αναφέρεται στη διαφήμιση, στη συσκευασία των προϊόντων ή στις συνημμένες οδηγίες.
Εντός αυτής της περιόδου, ο αγοραστής μπορεί να υποβάλει παράπονο και κατόπιν επιλογής του να ζητήσειγια το ελάττωμα, το οποίο αποτελεί ουσιώδη αθέτηση της σύμβασης (ανεξάρτητα από το αν το ελάττωμα είναι επισκευάσιμο ή μη επισκευάσιμο):
- την αποκατάσταση του ελαττώματος με την προμήθεια ενός νέου αντικειμένου χωρίς ελάττωμα ή με την προμήθεια του ελλείποντος αντικειμένου·
- την αποκατάσταση του ελαττώματος με δωρεάν επισκευή·
- την εύλογη μείωση της τιμής αγοράς· ή
- την επιστροφή του αντιτίμου αγοράς λόγω υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
Ως ουσιώδης παράβαση της σύμβασης νοείται η παράβαση την οποία το μέρος που παραβιάζει τη σύμβαση γνώριζε ήδη ή έπρεπε να γνωρίζει κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης ότι το άλλο μέρος δεν θα είχε συνάψει τη σύμβαση εάν είχε προβλέψει τη συγκεκριμένη παράβαση.
Σε περίπτωση ελαττώματος, το οποίο αποτελεί ασήμαντη παραβίαση της σύμβασης (ανεξάρτητα από το αν το ελάττωμα είναι επισκευάσιμο ή μη επισκευάσιμο), ο αγοραστής δικαιούται την αποκατάσταση του ελαττώματος ή την εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς.
Εάν το ελάττωμα που έχει επιδιορθωθεί επανεμφανίζεται μετά την επισκευή (τρίτο παράπονο για το ίδιο ελάττωμα ή τέταρτο παράπονο για διαφορετικά ελαττώματα) ή τα προϊόντα έχουν μεγαλύτερο αριθμό ελαττωμάτων (τουλάχιστον τρία ελαττώματα ταυτόχρονα), ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα έκπτωσης επί της τιμής αγοράς, αντικατάστασης του προϊόντος ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Ο πωλητής δεν ευθύνεται για ελαττώματα που οφείλονται σε φυσιολογική φθορά ή μη τήρηση των οδηγιών χρήσης.
Διευθέτηση παραπόνων
Ο αγοραστής υποχρεούται να υποβάλει παράπονο στον πωλητή ή σε ένα άτομο που έχει οριστεί για την επισκευή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την διαπίστωση του ελαττώματος. Εφόσον υποβάλει το παράπονο εγγράφως ή ηλεκτρονικά, θα πρέπει να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του, μια περιγραφή του ελαττώματος και ένα αίτημα σχετικά με τον τρόπο διευθέτησης του παραπόνου.
Φόρμα υποβολής του παραπόνου εδώ.
Ο αγοραστής υποχρεούται να αναφέρει στον πωλητή το δικαίωμα που έχει επιλέξει για την αναφορά του ελαττώματος, ή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την κοινοποίηση του ελαττώματος. Η αλλαγή της επιλογής χωρίς τη συγκατάθεση του πωλητή είναι δυνατή μόνο σε περίπτωση που ο αγοραστής έχει ζητήσει την αποκατάσταση του ελαττώματος που αποδεικνύεται μη επισκευάσιμο.
Εάν ο αγοραστής δεν επιλέξει εγκαίρως το δικαίωμά του που απορρέει από την ουσιώδη αθέτηση της σύμβασης, έχει τα ίδια δικαιώματα με εκείνα της μη ουσιώδους αθέτησης της σύμβασης.
Ο αγοραστής υποχρεούται να αποδείξει την αγορά των προϊόντων (κατά προτίμηση με απόδειξη αγοράς). Η προθεσμία για τη διευθέτησης του παραπόνου τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή της υποβολής (κοινοποίησης) του παραπόνου. Ο αγοραστής υποχρεούται να παραδώσει ή να αποστείλει τα προϊόντα στον πωλητή ή στον τόπο που έχει οριστεί για επισκευή ταυτόχρονα ή μεταγενέστερα μετά την υποβολή του παραπόνου. Το προϊόν θα πρέπει να συσκευάζεται σε κατάλληλη συσκευασία για τη μεταφορά και θα πρέπει να είναι καθαρό και πλήρες για την αποφυγή ζημιών.
Ο πωλητής υποχρεούται να αποφασίσει σχετικά με το παράπονο χωρίς καθυστέρηση, το αργότερο εντός τριών εργάσιμων ημερών, σε περίπτωση που απαιτείται επαγγελματική αξιολόγηση για τη λήψη απόφασης. Πληροφορίες σχετικά με την αναγκαιότητα επαγγελματικής αξιολόγησης θα κοινοποιούνται στον αγοραστή εντός αυτής της περιόδου. Ο πωλητής υποχρεούται να διευθετήσει το παράπονο, συμπεριλαμβανομένης της άρσης του ελαττώματος, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υποβολή του, εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως με τον αγοραστή μεγαλύτερη προθεσμία. Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, ο αγοραστής έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτά που θα είχε, αν υπήρχε ουσιώδης παραβίαση της σύμβασης.
Εάν ο πωλητής αρνηθεί να αποκαταστήσει το ελάττωμα, ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει εύλογη έκπτωση επί της τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Η περίοδος εγγύησης παρατείνεται κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή της υποβολής του παραπόνου μέχρι την διευθέτησή του ή μέχρι τη στιγμή που ο αγοραστής υποχρεούται να παραλάβει το αντικείμενο. Εάν το προϊόν ή μέρος αυτού αντικατασταθεί, η ευθύνη του πωλητή θα ισχύει σαν να επρόκειτο για αγορά νέων αγαθών ή μέρους αυτών.
Εάν δεν είναι δυνατή η online παρακολούθηση της κατάστασης της διευθέτησης παραπόνου, ο πωλητής αναλαμβάνει να ενημερώσει τον αγοραστή για την επεξεργασία του παραπόνου σύμφωνα με το αίτημά του μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω SMS.
Σε περίπτωση βάσιμου παραπόνου, ο αγοραστής δικαιούται αποζημίωση για τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν.
Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
Ο πωλητής είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που παρέχονται για τον σκοπό της εκπλήρωσης του αντικειμένου της σύμβασης.
Στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας του υπεύθυνου επεξεργασίας
Εταιρεία: Student-eShop.cz s.r.o.
Έδρα: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Τσεχική Δημοκρατία
ΑΦΜ: 01713396
EL ΑΦΜ: CZ01713396
Τηλέφωνο: +420 777 793 005
Εmail: info@picasee.gr
Διεύθυνση επικοινωνίας: Student-eShop.cz s.r.o., Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Τσεχική Δημοκρατία
Σκοπός της επεξεργασίας, των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και η νομική βάση της επεξεργασίας
Ο αγοραστής αναγνωρίζει ότι για τους σκοπούς της σύναψης της σύμβασης αγοράς, της επακόλουθης εκτέλεσής της (επεξεργασία της παραγγελίας, εξασφάλιση της διαθεσιμότητας και παράδοσης των προϊόντων) και της ενδεχόμενης επίλυσης των δικαιωμάτων που απορρέουν από πλημμελή εκτέλεση (παράπονο), ο διαχειριστής επεξεργάζεται και αποθηκεύει, σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (εφεξής "ΓΚΠΔ"), τα προσωπικά του δεδομένα στον εξής βαθμό: όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, email και αριθμό τηλεφώνου.
Η νομική βάση για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με το άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β΄ του ΓΚΠΔ είναι η εκτέλεση σύμβασης στην οποία ο αγοραστής είναι συμβαλλόμενο μέρος.
Κατηγορίες αποδεκτών/αποδέκτες προσωπικών δεδομένων
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα προσωπικά δεδομένα του αγοραστή σε άλλες οντότητες εκτός από τους ακόλουθους εκτελούντες την επεξεργασία:
- α) στον συμβατικό ταχυμεταφορέα που έχει επιλέξει ο αγοραστής στη φόρμα παραγγελίας για τους σκοπούς της παράδοσης των προϊόντων, υπάρχει διαθέσιμος κατάλογος ταχυμεταφορέων https://www.picasee.gr/chrisima/plirofories-schetika-me-tin-paradosi, τα στοιχεία που πρέπει να παρέχονται είναι τα εξής: όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, email, αριθμός τηλεφώνου,
- β) στον διαχειριστή της πύλης Heureka.cz με σκοπό τη δημιουργία και αποστολή ερωτηματολογίων σχετικά με την ικανοποίηση των αγορών στο πλαίσιο του προγράμματος Επαληθευμένες Κριτικές από τους Πελάτες, στο οποίο συμμετέχει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή, η νομική βάση για την επεξεργασία είναι το έννομο συμφέρον του υπευθύνου επεξεργασίας σύμφωνα με το άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ΄ του ΓΚΠΔ, το οποίο έγκειται στον προσδιορισμό της ικανοποίησης του αγοραστή από την αγορά που πραγματοποίησε από τον υπεύθυνο επεξεργασίας. Η αποστολή ερωτηματολογίων αφορά όλους τους αγοραστές που δεν έχουν αρνηθεί την αποστολή ενημερωτικών δελτίων κατά την έννοια του άρθρου 7 παράγραφος 3 του νόμου περί ορισμένων υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας (αριθ. 480/2004 Συλλογή Νόμων) και πραγματοποιείται μετά από κάθε αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο διαχειριστής της πύλης Heureka.cz έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση που παρέχεται αποκλειστικά για τη δημιουργία και αποστολή ερωτηματολογίου ικανοποίησης κατά την έννοια των Όρων και Προϋποθέσεων του προγράμματος Επαληθευμένες Κριτικές από τους Πελάτες που είναι διαθέσιμο εδώ. Ο αγοραστής μπορεί να αντιταχθεί στην αποστολή ερωτηματολογίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο πλαίσιο του προγράμματος Επαληθευμένες Κριτικές από τους Πελάτες ανά πάσα στιγμή, με την απόρριψη περαιτέρω ερωτηματολογίων, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο στο email με το ερωτηματολόγιο. Σε περίπτωση αντίρρησης, το ερωτηματολόγιο δεν θα αποσταλεί στον αγοραστή.
Χρονικό διάστημα αποθήκευσης
Τα προσωπικά δεδομένα θα αποθηκεύονται από τον υπεύθυνο επεξεργασίας για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της σύμβασης (επεξεργασία της παραγγελίας, περισυλλογή και παράδοση των προϊόντων) και για την περίοδο της νόμιμης εγγύησης (24 μήνες από την παραλαβή των προϊόντων) ή για την περίοδο της παρεχόμενης συμβατικής εγγύησης.
Ο αγοραστής λαμβάνει υπόψη του ότι ο διαχειριστής υποχρεούται βάσει του άρθρου 31 του νόμου περί λογιστικής (αριθ. 593/1991 Συλλογή Νόμων) να διατηρεί τα λογιστικά έγγραφα και τα λογιστικά αρχεία (τιμολόγια) για περίοδο 5 ετών, αρχής γενομένης από το τέλος της λογιστικής περιόδου στην οποία αναφέρονται (π.χ. εάν αγοράσετε προϊόντα κατά τη διάρκεια του 2018, το τιμολόγιο πρέπει να φυλάσσεται μέχρι το τέλος του έτους 2023). Ο διαχειριστής υποχρεούται επίσης σύμφωνα με το άρθρο 47 του νόμου περί διαχείρισης των φόρων και των επιβαρύνσεων (αριθ. 337/1992 Συλλογή Νόμων) να φυλάσσει το τιμολόγιο για 3 έτη από το τέλος της φορολογικής περιόδου κατά την οποία δημιουργήθηκε η φορολογική υποχρέωση που σχετίζεται με το τιμολόγιο (π.χ. εάν αγοράσετε προϊόντα κατά τη διάρκεια του 2018, το τιμολόγιο πρέπει να φυλάσσεται για τις φορολογικές διαδικασίες μέχρι το τέλος του 2021). Το τιμολόγιο περιέχει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα: όνομα, επώνυμο και διεύθυνση.
Ο αγοραστής λαμβάνει επίσης υπόψη του ότι ο διαχειριστής υποχρεούται βάσει του άρθρου 35 του νόμου περί φόρου προστιθέμενης αξίας (αριθ. 235/2004 Συλλογή Νόμων) να φυλάσσει τα φορολογικά έγγραφα για 10 έτη από το τέλος της φορολογικής περιόδου κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή (π.χ. εάν αγοράσετε αγαθά κατά τη διάρκεια του 2018, το τιμολόγιο πρέπει να φυλάσσεται μέχρι το τέλος του έτους 2028). Το φορολογικό έγγραφο περιέχει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα: όνομα, επώνυμο και διεύθυνση.
Δικαιώματα του αγοραστή σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα
Ο αγοραστής λαμβάνει επίσης υπόψη του ότι σύμφωνα με τα άρθρα 15 έως 21 του ΓΚΠΔ, έχει δικαίωμα:
- (α) στην πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, το οποίο συνίσταται στο δικαίωμα να λάβει επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο επεξεργασίας σχετικά με το εάν υφίστανται ή όχι επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν και, εάν ναι, το δικαίωμα να αποκτήσει πρόσβαση στα εν λόγω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και στις πληροφορίες που ορίζονται στο άρθρο 15 του ΓΚΠΔ·
- (β) στη διόρθωση ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν και, λαμβανομένων υπόψη των σκοπών της επεξεργασίας, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να συμπληρώσει ελλιπή δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, μεταξύ άλλων με την υποβολή συμπληρωματικής δήλωσης σύμφωνα με το άρθρο 16 του ΓΚΠΔ·
- (γ) τη διαγραφή ("δικαίωμα στη λήθη"), το οποίο συνίσταται στη διαγραφή από τον υπεύθυνο επεξεργασίας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν τον αγοραστή, μόλις αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς της εκτέλεσης της σύμβασης, εκτός εάν υπάρχει άλλος νόμιμος λόγος για την περαιτέρω επεξεργασία τους·
- δ) να περιορίσει την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στις περιπτώσεις που ορίζονται στο άρθρο 18 του ΓΚΠΔ·
- ε) στη φορητότητα των δεδομένων σύμφωνα με τους όρους του άρθρου 20 του ΓΚΠΔ·
- στ) να αντιταχθεί στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με το άρθρο 21 του ΓΚΠΔ.
Κατόπιν αιτήματος, ο διαχειριστής παρέχει στον αγοραστή πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνονται σε κάθε περίπτωση εντός 20 ημερών από την παραλαβή του αιτήματος.
Σε περίπτωση αμφιβολιών σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με το Γραφείο Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το οποίο είναι η εποπτική αρχή σε αυτόν τον τομέα, και να υποβάλει καταγγελία σε αυτό.
Ο Πωλητής θα επιτρέπει αγορές χωρίς εγγραφή, ενώ τα δεδομένα των μη εγγεγραμμένων αγοραστών θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση του αντικειμένου της σύμβασης και όχι για εμπορικούς ή επιχειρηματικούς σκοπούς.
Επίλυση διαφορών
Οι διαφορές μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή θα επιλύονται από τα γενικά δικαστήρια.
Σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (αριθ. 634/1992 Συλλογή Νόμων), ο αγοραστής που είναι καταναλωτής έχει δικαίωμα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικής διαφοράς που προκύπτει από τη σύμβαση πώλησης ή τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Η Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου είναι ο φορέας που είναι εξουσιοδοτημένος να διεξάγει εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον δικτυακό τόπο www.coi.cz.
Η εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών ξεκινά αποκλειστικά κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή και μόνο εάν η διαφορά δεν έχει επιλυθεί απευθείας με τον πωλητή. Η πρόταση μπορεί να υποβληθεί το αργότερο εντός 1 έτους από την ημερομηνία κατά την οποία ο καταναλωτής άσκησε για πρώτη φορά το δικαίωμά του, το οποίο αποτελεί αντικείμενο της διαφοράς, έναντι του πωλητή.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κινήσει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας ODR που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ο αγοραστής μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με την dTest, o.p.s. μέσω της διεύθυνσης www.dtest.cz/poradna ή καλώντας στο τηλέφωνο 299 149 009 για συμβουλές σχετικά με τα δικαιώματά του ως καταναλωτή.
Η εποπτεία για την τήρηση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τον νόμο για την προστασία των καταναλωτών (αριθ. 634/1992 Συλλογή Νόμων) ασκείται από την Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου (www.coi.cz).
Άλλα
Για τους σκοπούς των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, ο αγοραστής είναι ο καταναλωτής, δηλαδή ένα πρόσωπο το οποίο, σε αντίθεση με τον πωλητή, δεν ενεργεί στο πλαίσιο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας ή στο πλαίσιο της ανεξάρτητης άσκησης του επαγγέλματός του κατά τη σύναψη και εκτέλεση της σύμβασης.
Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, ο Πωλητής είναι ο επιχειρηματίας ο οποίος, σε αντίθεση με τον Αγοραστή, ενεργεί στο πλαίσιο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας ή στο πλαίσιο της ανεξάρτητης άσκησης του επαγγέλματός του κατά τη σύναψη και εκτέλεση της σύμβασης.
Απόσυρση ηλεκτρικού εξοπλισμού και άλλων προϊόντων
Ο πωλητής διασφαλίζει την απόσυρση του ηλεκτρικού εξοπλισμού από τα νοικοκυριά και τη χωριστή συλλογή των ηλεκτρικών αποβλήτων, των μπαταριών και των συσσωρευτών σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Ο πελάτης δικαιούται να παραδώσει τον χρησιμοποιημένο ηλεκτρικό εξοπλισμό όταν αγοράζει νέο παρόμοιο ηλεκτρικό εξοπλισμό ή μπαταρίες ή συσσωρευτές στις εγκαταστάσεις του πωλητή.
Ο πελάτης δικαιούται επίσης να επιστρέψει τον ηλεκτρικό εξοπλισμό, τα ηλεκτρικά απόβλητα ή τις μπαταρίες ή τους συσσωρευτές στα σημεία συλλογής που έχουν οριστεί για την αποκομιδή των παραπάνω αποβλήτων στον αντίστοιχο δήμο.
Ο πωλητής διασφαλίζει επίσης για την απόσυρση ηλεκτρικών συσκευών από νοικοκυριά χωρίς χρέωση και απευθείας στο νοικοκυριό, εάν ο πελάτης παραγγείλει προϊόντα παρόμοιου τύπου και χρήσης. Η απόσυρση ισχύει για τον ηλεκτρικό εξοπλισμό που αντιστοιχεί στον αριθμό των παραγγελθέντων προϊόντων.
Ο ηλεκτρικός εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά απόβλητα, οι ηλεκτρικές στήλες και οι συσσωρευτές δεν πρέπει να απορρίπτονται μαζί με άλλα απορρίμματα, αλλά πρέπει να απορρίπτονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, δηλαδή σε χώρους συλλογής ή σε σημεία απόσυρσης, όπως αυτά που αναφέρονται παραπάνω. Οι εν λόγω εξοπλισμοί και τα απορρίμματα θα χρησιμοποιηθούν περαιτέρω για την παραγωγή νέου εξοπλισμού. Επικίνδυνες και βλαβερές ουσίες από τους εν λόγω εξοπλισμούς και τα απορρίμματα μπορούν να βλάψουν το περιβάλλον ή την ανθρώπινη υγεία.
Δημιουργία του δικού σας σχεδιασμού
Οποιοδήποτε περιεχόμενο έχει μεταφορτωθεί στον ιστότοπο του Πωλητή (για παράδειγμα, γραφικά που έχουν μεταφορτωθεί με σκοπό την προσαρμοσμένη σχεδίαση μιας θήκης κινητού τηλεφώνου) αποτελεί ευθύνη του αγοραστή που το ανέβασε. Ο αγοραστής δεν μπορεί να ανεβάσει ή να διανείμει με άλλον τρόπο οποιοδήποτε περιεχόμενο υπό αυτή την έννοια, η χρήση του οποίου παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα ή θα μπορούσε να συμβάλει στη διάπραξη ποινικού αδικήματος ή να αντιβαίνει με άλλον τρόπο στην ισχύουσα νομοθεσία. Σε περίπτωση υποψίας ότι το περιεχόμενο που παρέχεται από τον αγοραστή δεν πληροί αυτές τις απαιτήσεις, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να μην χρησιμοποιήσει το εν λόγω περιεχόμενο, γεγονός για το οποίο θα ενημερώσει τον αγοραστή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Άλλα θέματα που δεν αναφέρονται στο παρόν διέπονται από τον Αστικό Κώδικα (αριθ. 89/2012 Συλλογή Νόμων), τον νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (αριθ. 634/1992 Συλλογή Νόμων) και από άλλες νομοθετικές διατάξεις, όπως έχουν τροποποιηθεί.
Η σύμβαση και τα σχετικά θέματα διέπονται από το τσεχικό δίκαιο.
Αποκλείονται τροποποιήσεις των όρων και προϋποθέσεων σε μορφή διαφορετική από εκείνη που συμφωνήθηκε αμοιβαία εγγράφως.
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν από τις 3 Σεπτεμβρίου 2019.
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις συντάχθηκαν από την dTest, o.p.s. Με την υιοθέτησή τους, ο πωλητής έχει προσχωρήσει οικειοθελώς στο σύστημα "βελτίωσης της ποιότητας των όρων και προϋποθέσεων συναλλαγών", στόχος του οποίου είναι να καταστήσει τους όρους συναλλαγών σαφέστερους και απλούστερους, να βελτιώσει τη σχέση μεταξύ του καταναλωτή και του επιχειρηματία και τη σαφή εγγύηση των ορών και προϋποθέσεων για τον αγοραστή - καταναλωτή.
Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις ή εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τη συμπεριφορά του διαχειριστή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στη γραμμή συμβουλών της dTest: 299 149 009, ηλεκτρονικά υποβάλλοντας την ερώτησή σας στη διεύθυνση www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna ή γραπτώς στη διεύθυνση dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Prague 10.
Για λήψη
Όροι και προϋποθέσεις ισχύουν από: 2023-08-01